hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|پیام تبریک شهردار قم در پی درخشش جهانی فرنگی کار نوجوان قمی

قم|پیام تبریک شهردار قم در پی درخشش جهانی فرنگی کار نوجوان قمی

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد درخشش جهانی شاهرخ میکائیلی فرنگی کار نوجوان قمی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،شهردار قم در پیامی کسب مدال طلا توسط شاهرخ میکائیلی فرنگی کار نوجوان قمی در مسابقات جهانی را به ایشان، شهروندان قمی و جامعه بزرگ ورزش کشور تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

خداوندا! نعمت سرزندگى و کوشایى را به ما ارزانى دار و از سستى و تنبلى و ناتوانى و بهانه آورى و زیان و دل مردگى و ملال، محفوظمان دار.(حضرت امام سجاد علیه السلام)

 قهرمان افتخار آفرین جناب آقای شاهرخ میکائیلی

سلام علیکم

بدون شک قدم نهادن در راه ورزش و سعی و کوشش در این راه، علاوه بر تأثیر شگرفی که بر سلامتی جسم و روح انسان می‌گذارد، عاملی است برای خودسازی و مراقبه که این مهم در سیره و اخلاق معصومین علیهم السلام نیز به وفور دیده شده است.

حضور و موفقیت جنابعالی در رقابت‌های ملی و بین‌المللی و درخشش در مسابقات اخیر کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در  شهر صوفیه کشور بلغارستان، افتخاری است بزرگ برای کشور عزیزمان، به ویژه شهر مقدس قم که جایگاه  پرورش معنوی و حرفه‌ای شما بوده است.

کسب این موفقیت را که آغازی است برای پیمودن و ادامه راه ورزش حرفه‌ای، به شما، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از تلاش مربیان و دست اندرکاران ورزشی که نقش بی بدلیلی را در کسب این افتخار آفرینی داشته‌اند، تداوم این موفقیت‌ها را در تمام عرصه‌های زندگی و سایر میادین ورزشی از خداوند منان برایتان خواستارم.

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد

شهردار قم

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد